Bieżący serwis automatyki tzw. Kontrakt Serwisowy.
Jest to umowa pomiędzy firmą PRO-CONTROL a Klientem, która gwarantuje Klientowi szereg korzyści i przenosi na firmę PRO-CONTROL część obowiązków wynikających z utrzymania systemów automatyki:
- Stała obsługa i konserwacja systemu (harmonogram przeglądów i obsługi);
- Podjęcie interwencji serwisowej w bardzo krótkim, uzgodnionym wspólnie, czasie;
- Zdalny dostęp i możliwość serwisowania systemu;
- Gotowość i możliwość podjęcia interwencji przez 7 dni w tygodniu przez całą dobę;
- Preferencyjne stawki za każdą godzinę pracy serwisu;
- Możliwość organizacji szkoleń technicznych dla pracowników utrzymania ruchu.
PRO-CONTROL podejmuje się opieki serwisowej bazujących na technologiach firm:
- SIEMENS (SIMATIC S5 i S7, SIMATIC PCS 7, TELEPERM),
- ABB (Industrial IT, 800xA, Freelance 2000),
- ALLEN-BRADLEY (Micrologix, Compactlogix, Controllogix),
- WONDERWARE (InTouch, InBatch, InTrack, InSQL Serwer, Suite Voyager),
- OMRON (Cx-One),
- GE FANUC.
PRO-CONTROL posiada duże doświadczenie oraz niezbędny sprzęt do obsługi systemów sterowania bazujących na sterownikach SIMATIC S5. Proponujemy także usługę migracji sterowników SIMATIC S5 do SIMATIC S7. |
Kontrakty serwisowe zostały tak przygotowane, aby w zależności od specyfiki danej linii produkcyjnej zagwarantować największe bezpieczeństwo i czas rekcji przy optymalizacji kosztów miesięcznych. W ramach każdego z pakietów oferujemy także cykliczną obsługę i konserwację, która jest minimalizuje ryzyko powstania długotrwałych przestojów produkcyjnych. |
Zakres usług:
- W przypadku pojawienia się awarii instalacji operator serwisowy zostanie automatycznie poinformowany o konieczności interwencji.
- W przypadku braku możliwości usunięcia awarii przeprowadzona zostanie interwencja serwisowa na miejscu.
- Dodatkowo w ramach pakietu podstawowego PRO-CONTROL oferuje szereg usług konserwacyjnych:
- coroczny przegląd instalacji wraz ze wskazaniem punktów krytycznych,
- wykonanie kopii oprogramowania i ich archiwizacja,
- prace programistyczne w obrębie powierzonej instalacji.
Usługi dodatkowe:
W zależności od zawartości pakietu proponujemy następujące usługi dodatkowe:
- szkolenia techniczne,
- audyt instalacji,
- doradztwo i konsulting w zakresie modernizacji i rozwoju.