Serwis automatyki przemysłowej – kontrakt serwisowy
Umowa pomiędzy firmą PRO-CONTROL a klientem, która gwarantuje korzyści i przenosi na firmę PRO-CONTROL część obowiązków, wynikających z utrzymania systemów automatyki:
- Stała obsługa i konserwacja systemu (harmonogram przeglądów/audytów wraz ze wskazaniem punktów krytycznych),
- Podjęcie interwencji serwisowej w krótkim czasie (czas reakcji serwisanta określony w umowie);
- Zdalny dostęp i możliwość serwisowania systemu;
- Gotowość i możliwość podjęcia interwencji przez 7 dni w tygodniu przez całą dobę (również w siedzibie klienta);
- Preferencyjne stawki za każdą godzinę pracy serwisu po przekroczeniu ryczałtu miesięcznego;
- Kopie oprogramowania i ich archiwizacja,
- Szkolenia techniczne dla pracowników utrzymania ruchu.
PRO-CONTROL świadczy serwis automatyki przemysłowej, bazujących na technologiach firm:
- SIEMENS (SIMATIC S5 i S7, SIMATIC PCS 7, TELEPERM),
- ABB (Industrial IT, 800xA, Freelance 2000),
- ALLEN-BRADLEY (Micrologix, Compactlogix, Controllogix),
- WONDERWARE (InTouch, InBatch, InTrack, InSQL Serwer, Suite Voyager),
- OMRON (Cx-One)
PRO-CONTROL posiada duże doświadczenie oraz niezbędny sprzęt do obsługi systemów sterowania bazujących na sterownikach SIMATIC 5. Proponujemy także usługę migracji sterowników SIMATIC S5 do SIMATIC S7.
Kontrakty serwisowe zostały tak przygotowane, aby w zależności od specyfiki danej linii produkcyjnej zagwarantować największe bezpieczeństwo i czas reakcji przy optymalizacji kosztów miesięcznych. W ramach każdego z pakietów oferujemy także cykliczną obsługę i konserwację, która minimalizuje ryzyko powstania długotrwałych przestojów produkcyjnych.